2009. augusztus 20., csütörtök

Kedves kis történetek

A játszótéren etettem Sanyit egy bébiételes üvegből. Odajött egy idősebb kisfiú, és kérdezte, hogy miután Sanyi jóllakott, fog-e vele játszani? Mondtam, hogy persze, igen. Ezután ott maradt, és nézte egy darabig az etetést, majd a bébiételes üvegen lévő szőke kisfiúra mutatott, és azt mondta:
- Ez itt a Sanyi!
(Mondtam neki, hogy nem a Sanyi, ekkor megkérdezte, hogy akkor hogy hívják?)

Sanyit próbáljuk leszoktatni a cumiról, illetve rászoktatni arra, hogy csak este, elalváskor, az ágyban lehet cumizni. Mikor lemászik az ágyról, kiveszem a szájából, visszateszem a párnára, és mondom neki, hogy cumit csak az ágyban, a cumi alszik, stb. Persze Sanyi szereti azt játszani, akár 10szer egymás után, hogy visszamászik a cumiért, megint elindul lefelé, én megint kiveszem a szájából mikor lemászott, ő megint vissza...
Egy idő után azonban kezdte megérteni, miről is van szó. Ahogy elindult lefelé az ágyról, kivette a szájából a cumit, biztos, ami biztos, magánál tartotta, lemászott, és amint lent volt, visszatette a szájába. :)

Sanyi gyakran felveszi a földről a cigarettacsikkeket, sok-sok "Fuj" és "Nem szabad" ellenére. Fáradtabb pillanatokban úgy próbálom ezt kivédeni, hogy rálépek a csikkre, és ahogy elhúzom a lábam, a csikket is elhúzom onnan. Mikor első alkalommal mentünk le a játszóra úgy, hogy Sanyi a lábán jött mellettem, teljes extázisba esett, mindent megfogott, megvizsgált, fölvett, belelépett. Egy cigarettacsikk is felkeltette a figyelmét. Ahogy mondtam neki, hogy nem szabad, rálépett a lábával, aztán fölemelte a lábát, és nézte, vajon eltűnt-e a csikk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése