2012. június 15., péntek

Sanyi mondásai

Mindketten félnek a vihartól, Lóránt jobban, Sanyi kevésbé. Ő szokta bátorítani Lórántot, aki teljesen átadja magát a félésnek, és hisztisen sír. Sanyi:
Az égnek az a beszélése, hogy dörög... nem szeretem ezt az állandó viharlevést.

Néha már jól mondja az R-et:
Nézd, Klári nagyi, tudom mondani: Róránt!

Nem az van, amit Sanyi szeretne. Hiszti, sírás...Akkor nagyon szomorú lesz az arcom!.. Nézd, milyen szomorú az arcom. (Lebiggyesztett szájjal sír.)

Sanyi nagyon koszos.
De csak egy kosz van rajta... csillog-villogós, azt nem kell lemosni, mert szépen csillog-villog.... Ja, most már nem... most rosszul csillog-villog.

Énekelek, Sanyi figyel.
-Anya, az Óvónéninek másmilyen csengő hangja van!
-(Hirtelen nem tudtam, hogy a mobilról beszél-e a gyerek, ezért a torkomra mutattam, és megkérdeztem, milyen hangra gondolt Sanyi.) Innen jön?
-Nem, a szájából.
-(Ja, persze..) és szebb?
-Igen. A tied is szép, csak nem szebb. A tied egy kicsit rosszabb.

Sanyi hosszasan fésülködik hajmosás után: Most olyan csinos lettem, mint egy lány.

Sanyi újabban panaszkodik, hogy nem szeret járni, sétálni.
-Annyira fáj, hogy leszakad a derekam!
-Sanyi, hol a derekad?
Magára néz kutatva, majd azt mondja:
-Most én sem látom.
Lóránt egyébként ezt eltanulta, neki is mindig fáj a dereka, de ő habozás nélkül mutatja a hasát.

-Ez ebihal, ez ebicsuka.
-Szemdögöld (szemöldök)
-tesz - teszett

Lemennek a gyerekek a nagymamához egy hétre. Öltözködünk az ajtóban, Sany:
-Anya, neked most elvesznek a gyerekeid?

Lóránt:.. mel a tojás nem zsílos..csak a ...sült csirke zsíros.
Sanyi: Meg a Ferinek a biciklijének a lánca...az koszos zsíros.

És a legjobb:
Anya, én úgy szeretlek, hogy... elájulok tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése