2012. augusztus 14., kedd

Kaka kultusz

Egy fél éve már biztos tart. Butakaka, Tejbekaka, Kakástej... és van tűzoltóautó is, ami kakával oltja a tüzet....számolásnál is egyszercsak jön a tízenkaka... és ez mind NAGYON vicces. Néha már okosan hozzáteszik, hogy csak gyereknek vicces.
A múltkor büntetésben voltak, és beküldtem őket a gyerekszobába, és mondtam, hogy nem szabad kijönni. Sanyi áll az ajtóban, és hangosan sír, Lorcsi rosszcsont megszólal:
- Sanyi, van egy ötletem! Bekakálok!
Ezen persze már Sanyi is elkezdett nevetni. Azóta Lóránt így próbálja felvidítani Sanyit, hogy azt mondja, bekakál.

Sanyi unatkozva fetreng a földön.
-Lóránt! Mondjál vicceset, én meg nevetek!
-A kakapudingnak...nincs más neve.
-De Lóránt! Ez nem annyira vicces, erre csak aranyos vagyok.

Lóránt mosolyogva megjelenik az ajtóban, és azt kérdezi:
-Na, ki találja meg, hogy hova pisiltem?

Sanyi a nyáron nem mindig a tanultak szerint pisilt. (bilibe, WC-be, fához) Horvátországban például a strandon, ahogy mentünk hazafelé, Sanyi menet közben hatalmas hullámokat csapott... Itthon is előfordult, hogy nem volt kedve otthagyni a homokozót, és csinált magának nedves homokot.
Egyik alkalommal lent voltunk a Dunaparton, látom, hogy Sanyi megint magának pisil, és kérdezem hangosan:
-Sanyi, hová szabad pisilni?
-Bilibe, meg a fához... meg a Dunába, ha nem látják az emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése