2012. október 23., kedd

Mostanában mondják...

(több bejegyzést is írtam szeptember-októberre, és még tervezem, hogy írok...)

Lóránt játék közben folyamatosan beszél, ilyesmiket: ... (tologatja a "hajókat", "cápákat", stb).. csak ment és ment és ment.... munkára láttak.... és azzal a lendülettel...
Még mindig így mondják mindketten: ojándék
Sanyi újabban mondogatja, hogy aszalt vicces, ez szerintem a nagyon vicceset jelenti. Illetve, ha valami nem tetszik neki, egyfajta mérges-káromkodás-féle a: deszelt! Egyszer mondtam neki én is, mikor nem fogadott szót, de csak még mérgesebb lett.
Ha jól felpörögnek, ilyesmiket kántálnak: szávája, jákánty, báfáná
Lóránttal tanuljuk a testrészeket, és ő is mond egyet: anyelvünk alatt van a szájpince.

Ha sétálunk, vagy egyszerűen csak megyünk haza, igyekeznek botokat keresni maguknak, és szeretnek tisztítóbot-osat játszani, vagyis, hogy húzzák maguk után, és tisztítanak vele.
Kedvenc meséik a Chuggington, Tayo busz, Szirénázó szupercsapat, Bogyó és Babóca, és elsősorban az Éliás. Itt van egy hiperszuper Jachti nevű jópofa szereplő, akit Lóránt Szipelszupel Jachti-nak hív.

Néha működik a Marika mama által bevezetett taktika, miszerint el kell pakolni a játékokat, különben elviszi mindet a játékmanó. Mostanában ritkábban, mivel Sanyi közli, hogy nyugodtan elviheti, neki már nem kellenek. Sokszor este meg én nem szeretném, hogy pakoljanak, mert a csörömpöléssel felébresztik Jancsikát, ilyenkor persze sírva könyörög Lóránt, hogy akkor én pakoljam el csöndben, nehogy elvigye a játékmanó. Egyszer aranyos volt, mert alkudozás közben telefonált apa, én meg mondtam, neki a telefonba: "Nem akar pakolni." Lóránt ijedten, suttogva kérdezte:
-A játékmanóval beszéltél?
Egyébként Lorcsi a nehezebb eset, mert ő rendszeresen nyavalyog, hogy segítsek, mert neki nagyon nehéz pakolni. De nem viszi el a játékmanó, mert a Sanyi majd elpakol. Lóránt ezzel megbeszéltnek tekinti az ügyet.

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése