2012. szeptember 14., péntek

Beszélget a két óvodás

S: -De, ez nagyon vicces.
L: -Nem, nem vicces.
S: -De, nekem nagyon vicces, hogy az autók a sínen mennek.
L: -Nem, nekem nem vicces.
S: -De. Vicces. Sajnos vicces.

S: -De Lóránt, mikor kapálhatok már én?
Lorcsi eltűnődik, majd lassan válaszol:
- Háát... sajnos te nem kapálhatsz. Mert én vagyok a főnök.

Óvoda után kérdezem Lórántot:
-És találkoztál az udvaron a Sanyival?
-Igen. Mondtam, hogy megölelem, és megöleltem. És adtam neki puszit.... Ezt úgy mondják, hogy összeházasodtunk.

Veszekednek:
-Nem!! Te vagy a balátom!
-NEM!! Te vagy az én balátom!

Lorcsi:
-Menj a miaaffancba! Menj a miatúlóba!
-Anyaaaaa! A Sanyi megint visszaütött!
Lorcsi szeretne valamit széttörni:
-De inkább véletlenül fogom letölni..Bocsánatot fogok kérni.

Sanyi is valami rossz fát tett a tűzre, könnyen ki lehet találni, hogy mit:
-Apa, neked ide nem szabad bejönni!... meg ne lássam....nehogy ide begyere.... olyan mérges leszek, ha meglátom, hogy bejössz ide.... mérges leszek, mint te... ha például meglátod, hogy befestettem a parkettát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése